söndag 10 november 2013

En annorlunda farsdag

Ja, den blev inte som tänkt riktigt...
sambon har mer eller mindre tagit hand om mig istället för jag har blivit dunderförkyld:-(
Endel tråkigheter och stress på jobbet kan nog ligga bakom att kroppen protesterar också...

I valet och kvalet har jag varit hela dagen om jag inte skulle ta mig till jobbet imorgon iaf, jag har ju luciaträningen å behöver alla tillfällen vi kan få eftersom gruppen inte kan låtarna och så har jag ju min dramagrupp,som jag älskar att ha! Och så är det...
Här får jag avbryta och snyta mig...

Och jag kunde inte följa med sambon och vår grejoman till hans föräldrar för jag mår så kasst...

Nä,det blev inte en farsdag som jag tänkt mig!
Men jag fick fira sambon med pannkakor till lunch å två små presenter som vår grejoman överlämnade:-)
Det var ungefär det jag har orkat idag, jo en dusch och tvättvikning sittandes i soffan också...

Nu hoppas jag att näsan ska komma tillbaka till normalitet så fort som möjligt och att jag blir frisk!

Grattis på farsdag min underbara pappa om du hittar hit ut på bloggen idag och grattis på farsdag sambon,
Jag hoppas ni båda vet att jag tycker ni är fantastiska pappor och att jag älskar er!!!!!<3

Hoppas DU också har en underbar pappa att fira lite extra idag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar