tisdag 24 september 2013

Ett år plus

Ja,det finste jag har blev ett år i fredags.
Denna underbara,fantastiska lilla person som utvecklas så mycket varje dag!
Som överraskar och fyller mitt hjärta med så mycket kärlek och som ger mig så mycket glädje.
Och som kan ge mig så mycket oro!
(jag vill inte erkänna,men jo jag är en riktig hönsmamma)

Detta underverk är min lilla grejoman (hon lever upp till det smeknamnet fortfarande)och jag kan kan inte fatta att hon redan blivit ett!

Det var kalas hela helgen och så började min arbetsvecka igen, lite tung i hjärtat lämnar jag min skatt varje morgon-fast då jag kommer hem och hör 'mamma' så är jag fjäderlätt igen.

Grattis i efterskott mitt finaste<3<3<3

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att se ett inlägg från dig i bloggen. Grattis till tjejens födelsedag!

    SvaraRadera
  2. Tack för alla kommentarer gamla följeslagaren ;-) du har inte instagram möjligtvis?

    SvaraRadera