söndag 23 december 2012

Julen är här!

Tänk att det redan är december!
När året börja,inte tänkte jag att jag då i december skulle sitta i ett vackert pyntat hus,med vår första gran och få fira min dotters första jul.
Och på juldagen är första året någonsin som min familj kommer fira jul någonsin på annat ställe än i föräldrarhemmet!
Jag hoppas innerligt vi lever upp till traditionerna som varit och att alla får samma goda känsla som det brukara bli då vi firar i sherwood.

Det sista att göra ikväll är att göra fyra marsipangrisar till och sätta upp julstrumpan vid trappen,så tomten hittar den;-)

Imorgon hem till sambonsföräldrar och bara njuta,
På tisdag blir det lite mer jobb men å så jag längtar!!!!

Jag är så lyckligt lottad, jag är så tacksam och så fylld av kärlek!

Godjul till er alla,hoppas er blir lika underbar som 'mina'<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar