söndag 2 december 2012

1a advent,fullt med känslor och kärlek!

Tiden flyger verkligen iväg!
Vår underbara tjej är redan 10veckor plus och det har kommit massa snö:-)

Helgen har gått åt till att pynta och att baka julgott som är mjölkfritt då misstanken finns att vårat lilla mirakel är mjölkallergiker:-S
Men vi har hittat mycket mjölkfritt och gott, lovar att lägga ut recept snart för det är inte lätt i mjölkdjungeln vill jag lova;-)

Det är och har varit mycket kring vår lilla, mage och vikt är inte riktigt som det ska och lägg till att hon blir jättearg varje gång hon håller på att somna och vägrar sova själv så har ni vår vardag MEN så kom första skrattet igår och då hon pratar på sitt sätt, eller hennes fina skrattgropar så överlever man även då man ibland tror hjärtat ska gå sönder av oro!

Ingen är så vacker som du min älskade dotter<3

Och vackert har vi här hemma, i fönstret vid vaggan finns kyrkan och ängellampan som varit med mig hela livet och det värmer mitt hjärta då jag önskar er alla en riktigt fin första advent!<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar