torsdag 13 december 2012

Glad lucia på er<3

Jag vet inte om jag har några läsare kvar och inte har jag haft tid att läsa de bloggar jag följer heller, för då jag får minuter av egen tid så hinner jag bara med att springa på toa,ladda kaffebryggaren eller värma skruttans tillägg!
Fick tom ta mitt lönesamtal på en promenad i minusgrader,att prata s telefonen fungerar bara då hon sover i vagnen,så tomten jag behöver ett nytt headset;-)

Orolig och hönsig är jag fortfarande, jag kan dessutom heller inte se mig mätt om dagarna på det vackraste i hela världen!
Det händer så mycket med detta lilla mirakel så att hjärtat svämmar över, det är så mycket första saker och roliga saker som händer:-)
Tex att hon gillar bebisen på Pampersförpackningen, att hon skrattar åt kryddhyllan i köket, att hon blir arg på bina i babygymmet då de inte rör sig, att hon är helt förtvivlad när hon måste vänta att vattnet i flaskan med tillägg ska svalna, att hon helst sover på mamma.,även om pappa går bra oxå, hennes stora vackra ögon och de där underbara skrattgroparna som hon har efter sin pappa!

Jag skulle ju bara ge några ex och så blev det ett långt inlägg,så det kan gå!!!

Grattis på 12veckorsdagen du ovärderliga skatt och glad lucia på er andra<3



2 kommentarer:

  1. Saknar dig! :) Jag läser även om jag inte kommenterar så ofta. Kram UlleRulle

    SvaraRadera
  2. När Ludvig var ett par månader gick jag med i Babybloggen. Älskade den o man kunde skriva med andra föräldrar. Den var kanon o jag kan varmt rekomendera den. Hittade massa underbara människor där. Kram UlleRulle

    SvaraRadera