lördag 13 augusti 2011

Titta!


Inlägget före det här skulle ha publicerats i torsdags,men min telefon tyckte inte det;)
Det här ska iaf postas idag,men handla om igår;)
När jag kom hem från jobbet,dom verkar fantastiskt och som jag inte hade behövt vara pirrig inför,så bar det iväg till gröna lund.
Där sammanstråla vi med sambons vänner. Sjölv var jsg rätt trött, är åk-feg och tyckte det var rätt tråkigt då de sprang för att köa och åka,även om jag smålog som oftast över att vuxna blir som barn=)
Kvällen kändes lång och vi spelade bort 150kr i hopp om att vinna stora chokladen,men icke...
Så såg jag ett lotteri med tv-spels figurer och säger till.sambon, att jag vill ha en yoshi!
Han offrar sina sista 25kontanter och drar en lottremsa som jag får öppna, SÅ VINNER VI ANDRA PRISET!
Så jag fick med mig en riktig söt yoshi hem=)

Nu ska vi snart på kalas, en liten kille som blivit ett år=)
Verkar alltså bli en fin helg!
Hoppas DIN också blir det!


2 kommentarer:

  1. Jag är precis som du riktigt åk-feg, så det blir inte så ofta vi besöker nöjes parker eftersom att jag har än rätt åk-feg make med :P

    SvaraRadera