fredag 16 maj 2014

Galet fint;-)

Ja,sambon tyckte jag var lite galen när jag kom hem med nya bordatabletter igen förra söndageb för "vi har ju bara tusen redan"! Sarkasm biter inte på mig och det är ju långt ifrån tusen;-)
Jag tycker det blev galet fint:-)

Vikten går det sådär med, det är fortfarande kosten som ställer till det...jag lyckas inte ta mig tillbaka på banan riktigt....
Och om kosten inte fungerar,nä då funkar inte nedgången heller,så enkelt och så svårt är det.

Har fortfarande ont i örat men det är inte konstant utan till och från,så ingen löpning ännu heller, men stegräknaren räknar på under dagarna och minsta denna vecka hitills är ca6700 och högsta ca 10900:-)
Idag blev det extra steg och att komma försent till jobbet,för när jag kom till tåget så insåg jag att jag glömt nycklarna!

Igår tog jag och min finaste nämligen och gick till stora sandlådan så jag hade tagit ur nycklarna ur väskan....
Det händer så otroligt mycket med vår lilla tjej som blivit så stor:-)
Jag skulle egentligen vilja lägga ut massor av bilder som jag tagit men jag har blivit lite rädd efter att ha läst så mycket på nätet om hur bilder man publicerar kan användas av andra, någon hade varit med om att hennes dottersbild användes i en efterlysning!!!
Så jag behåller bilderna för mig själv!

Nu är det jobb och imorgon 60årskalas för min pappasfru, ska bli så roligt!

Så jag passar på att önska trevlig helg och "annan", tack för pepp å kommentar<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar