måndag 26 april 2010

uppdatering just nu

Boot Camp 4an vecka 2 utvärdering
alla fyra aktiviteter gjordes, även om det blev en ny uppförsbacke som bråkade med mina ben =O)
Det enda som släppade efter är att jag inte gjorde situpsen och armhävningarna igår, så det blir till att göra 20extra någon dag här.

Helgen
Var så toppen, det var så härligt att träffa alla mina fina vänner!
Tack snälla ni! *love*
Vikt
Däremot så sprack både mat och intags budget rejält igen...
Jag kan verkligen inte hålla mig!
Jag blir så trött på mig själv, HUR svårt KAN det vara?
Vågen visade plus imorse och jag har alltså gått upp(igen) till 73,3 (igen)
Kommer jag aldrig nå min målvikt?
Denna eviga 73 är jag så less på!
Tyvärr tappade jag sugen totalt efter vägningen imorse...så intaget idag skulle skrämma den inbitne viktväktaren.
Jag förväntade mig faktiskt inte att jag skulle gått ner med tanke på hur helgen sett ut,
men jag tänker och känner bara att det inte är någon idé eftersom jag fuskar på helgerna ändå och inte får något resultat och ja, jag vet inte...
Samtidigt så känns det tråkigt att lägga det på is...
Jag vet inte...
Just nu tycker jag bara det är jobbigt, och dessutom är det extra jobbigt att skriva om det här ute.
Jag menar, ena veckan ner ett halvt kilo, andra veckan upp 0,7.
Nej jag vet inte.
Jag måste göra något.
Och alltid detta 73!
Men jag måste göra något som jag kan leva med fullt ut så jag når målet.
Jag vet inte.

Motivation efterlyses?
Skola
och då jag efterlyser motivation för att ta tag i de sista kilona (för sista gången) så efterlyser jag även motivation till att skriva min uppsats som ska vara inne på fredag.
GAH! vart tog tiden vägen och hur ska det gå!?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar