fredag 16 april 2010

Igår, Idag och Imorgon

Igår
Gick iväg på morgonen med goda intentioner men VÄLDIGT snart blev det bara att vända hem, vinkla persiennerna och sova...Sova,sova, sova...
Jag vet inte om jag är en person som skulle få diagnos migrän, men jag kan verkligen tänka mig att det jag hade igår var migrän.
Ingenting alls gjort igår, ja, förutom att äta huvudvärkstabletter och sova.
DOCK genomfördes 10st situps och 10st armhävningar senare på kvällen, då det värsta var över.
Tack snälla Sambon för att du stod ut med mig...

Idag
Var det som att igår inte funnits, trots spöregn insåg jag att idag måste Boot Camp avverkas om det ska uppfyllas denna vecka.

Boot Camp 4:an vecka 1
  • Springa fyra gånger uppför backe, avklarad! Första upp, var bra. Andra upp funderade jag allvarligt vad det var för dum grej jag hittat på. Tredje upp så trodde jag migränen kommit tillbaka och Fjärde; hur f*n ska jag orka göra detta varje vecka? (och den gången lunkades upp)
  • 10 situps, idag körde jag raka istället för en till varje knä
  • 10 armhävningar, idag och igår var smärta uppe vid bröst/axlarna värre ändå när jag gjorde dem...dessutom har jag fått ett blåmärke på vänsterknä som också gnäller...Hur ska man klara 20/dag nästa vecka?!
1 aktivitet, två dagar med 10 situps och armhävningar kvar.
Snart är Boot Camp fyran, vecka ett, avklarad! =O)

Hade ett par kommentarer på bloggen när jag logga in idag *me like*
viktvaktaren: vad roligt att vi har så mycket gemensamt! =O)
Pia: återigen, tack för dina kommentarer- de gör mig så glad! =O)

Fredagkväll har varit en underbar kväll.
Sambon, god mat, godis, tv och massa mys -det värmer hjärtat =O)
Men jag är ganska trött nu *gäsp*

Imorgon
Är det dags att fylla på glädje och energi i hjärtat, ska iväg till mitt toppenjobb! =O)

Ja, det var väl allt för denna gång och helg! =O)

1 kommentar:

  1. Hejsvejs!
    Tack själv för dina kommentarer,du borde få pris för att du orkar kommentera så duktigt,finns ingen som gör det som du.Kul att du orkar.Duktiga dig med bootcampen som du kör,kämpa på!
    Ha en toppen vecka nu =)

    SvaraRadera