måndag 12 april 2010

Boot Camp 4:an

Ja, nu har jag funderat färdigt och här är planen!
Det är månad fyra så låt oss snöa in oss lite på siffran i fråga =O)

4 veckor
4 aktiviteter i veckan
och två aktiviteter som genomförs varje dag och som kommer gradvis att öka

Låter det spännande? Låt mig då förklara mer noggrant vad jag har tänkt!

Mitt Boot Camp, som DU gärna får haka på, kommer att vara i 4veckors tid.
Under varje vecka ska följande fyra aktiviteter genomföras:
  • En promenad (med stavar, vikter eller bara promenixande)
  • En joggingtur
  • Ett träningspass på ca 40min-1h (för mig blir det träningspass med Wii)
  • Och till sist ska även en riktig mördarbacke springas uppför 4ggr.
    (Jag vet precis vilken jobbig rackarbacke som ska bli min...Tar kort på den sen och lägger upp här)
Och aktiviteter som ska genomföras varje dag är under vecka ett:
10st situps och 10st armhävningar,
detta kommer sedan att ökas till
att under vecka2 bli 20 vardera,
vecka3 bli 30vardera
och under avslutningsveckan, vecka 4, alltså 40st situps och 40st armhävningar!

Har precis varit nere på golvet, situpsen gick lätt, armhävningarna var det värre med -har katastrofdåliga arm muskler!

Föresten ska jag rapportera vägningen idag.
Kanske inte överraskande att vågen visade plus/minus noll med tanke på helgens fuskeri,
så startvikt inför Boot Camp 4:an blir 73,4 (oförändrad)

Let's go och hoppas på fina resultat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar