måndag 19 april 2010

19 april, helt enkelt!

Först och Främst
Grattis underbara Pillerill på 25årsdagen!
Hoppas din dag varit lika fantastisk som du!

Kort om dagen
Har haft ont i skallen idag igen, väldigt konstig huvudvärk som är envis och som bara skrattar åt värktabletterna jag äter =OS

Det har inte varit en positiv dag gällande tänderna heller, tandläkartime.
Jag har RIKTIGA skittänder...
Innan jag åkte så sa jag till Sambon, ska vi gissa hur många hål det är denna gång?
Han sa 1 och jag sa 4.
Jag vann =O(
Det är tydligen så att det blivit hål vid lagningarna eller hål i hålen som lagats som måste fixas...
4a st små så det är inte bråttom eller fara på taket än, men de måste fixas så det inte blir urdragning eller rotfyllning och jag måste floura mer än vad jag gör. För det går inte att laga samma tänder för många gånger...
Blir så deppad av tandläkarbesök...
Och plånnboken gråter.
Beräknad kostnad kommer bli 3000 för lagningarna...*suck*
Men lite ljusare blev det av att han sa att det kan bero på efterdyningar från tidigare munhygien för jag hade INGEN tandsten, helt rent. Lite ljus i mörkret alltså ;O)

Sen lyckades jag dessutom att förlägga ett av mina favorit örhängen och en massa onödig tid gick åt till att leta efter det, tårarna kom för jag vet inte hur jag skulle klara mig utan dem superfina! Sambon hjälpte till men det verkade lönlöst men TACKOLOV så hittade jag det!
Li;
Sluta lägg ifrån dig örhängen så du slarvar bort dem!
Hur svårt är det att lägga de i smyckesasken där du tog dem?!


Annars har det mest varit skolarbete idag, och tack igen min fina Sambo för hjälpen med power pointen *love*

Utvärdering Boot camp 4an vecka1

Det gick bra, men dessvärre så blev det en aktivitet som inte avklarades.
Det var träning med wii, 40-60min.
Hur det blev så?
Jag antar att "migränen" på torsdag förstörde planeringen lite, och så jobbade jag lördag och söndag så tiden räckte inte till riktigt.
Så vad innebär det?
Jo,att det överfördes till denna vecka!

Veckans vikt
Invägning imorse: 72,6 (-0,8)

Boot Camp 4:an vecka 1
  • 20 situps, idag ökade vi alltså och det kändes fortfarande bra! =O)
  • 20 armhävningar, med kudde under ömma knän och frågan är ifall de sista räknas -för det var så tungt! =OS
Ingen aktivitet, så det är fem kvar samt 6 dagar med 20 situps och armhävningar kvar. =O)

Hur har det gått för dig?

Gillar inte att hockeyn knuffar bort mina serier! Hoppas DIN vecka börjat bra =O)

3 kommentarer:

  1. Hej! Tack för det fina "kissekortet" :-) Liten blev också glad för det! :-) Perfekt!
    Dra på trissor så visade vågen -1,1kg denna vecka! helt otroligt då helgen var tre dagar :-p och massa onyttigheter intogs! :-9 Sådana surprises gillar jag! :-)
    Fick wii fit plus igår av kärlekarna o svärisarna så nu jävlar ska det provas ikväll!!
    Ses i helgen!!

    SvaraRadera
  2. Li,nu måste jag skvallra lite ;) provade ikväll det jag hade fått tips om att mixa ihop,fryst bananer,frysta hallon och en mogen avocad sen tillsatte jag lätt kesella i också,åh guuuu vad gott,precis som en god glass,lovar!Du måste prova själv också,så gott och pricken över i:et är att det är nyttigt också!!!

    SvaraRadera
  3. Ja det var såå gott,så du får nog lov att lova att pröva det själv och berätta sen vad du tyckte ;)
    Jag kommer då defenitivt att göra det ofta =)

    SvaraRadera