onsdag 14 april 2010

Inlägg 200

Ja,så har jag nu i och med detta inlägg skrivit 200st!
Tänk att man kan ha så mycket i skallen som man printar ner ute i sfären =O)

Idag har varit sådär.
Det har varit fantastiskt FINT väder idag och vad tror ni jag gjort?
Spenderat den mesta tiden (efter praktiken) framför tv:n.
Och så sov jag en stund.
Jag har haft sån märklig huvudvärk i ett par dagar nu och jag har varit så trött.
ÄR så trött...
Märkligt.

Boot Camp 4:an vecka 1
  • Promenad med stavar, 40minuter, avklarad!
  • 10 situps, gick för lätt idag (Gör jag verkligen rätt?)
  • 10 armhävningar, idag hade jag RIKTIG smärta uppe vid bröst/axlarna när jag gjorde dem...undrar ifall det kan vara träningsvärk och hur jag ska klara det imorgon för det gjorde riktigt ONT!
2 aktiviteter, fyra dagar med 10 situps och armhävningar kvar.

Plus listan
Handsfree, handsfree! Som gjorde att jag kunde ha underbara askurum M i öronen på promenaden =O)
Criminal minds (dvd-box)
Äpple, denna fantastiskt goda frukt!
INGEN cola idag! Har bestämt att jag måste dra ner på detta intag... För tänderna och ekonomins skull!

Minus listan
Huvudvärk
Sötsuget som bråkar
INGEN cola idag! Jag vet inte hur jag ska klara mig utan läsk...

Snart Biggest Loser (fantastiskt program, tycker ni inte?)
=O)

1 kommentar:

  1. I detta inlägg hittade jag dessa gemensamma nämnare....

    1. Promenad 40 min gjorde jag med
    2. Att vi båda gillar Criminal minds
    3. Att vi båda vill sluta med cola. (främst för att min mage spårar ur) Cola=förstoppande
    4. Att vi båda gillar biggest looser. Har det på inspelning varje dag det går.

    Viktvaktaren

    SvaraRadera