onsdag 7 april 2010

Mitt stegande

Jag har efter tips (tack igen viktvaktaren) gått med i www.stegklubben.se och såg där att det fann något som heter "blogknapp" och med hjälp av supergeni sambo så har jag den nu på min blogg!
Där kan ni se hur mycket jag går och har gått sen jag blev medlem, den är där nere *pekar*
den blå
=O)
Tack snälla, fina sambon för hjälpen =O)

Något annat som jag funderar på, och har inspirerats av från andra bloggare, är ifall man ska ha en egen motionsutmaning på bloggen.
Något som man ska åstadkomma/göra på viss tid, antingen individuellt eller som flera gör och skriver till varandra om.
Antingen i sin egen blogg eller i kommentarlistan.
Som BootCamp som jag deltog i förr.
Sånt sporrar ju mig att anstränga mig lite extra. *funderar*
Samtidigt får det inte vara något överdrivet så det blir ogenomförbart...
Måste fundera lite på det.
Någon som är på?
Återkommer ;O)


Nu tänkte jag spela lite Gnometris som är ett tetris jag hittade bland spelen i datorn.
Tetris, det var grejor det!

Snart Grey's! =O)

4 kommentarer:

  1. Varsegod! :) Kul att du gillade sidan. Nästa vecka börjar jag min stegtävling på jobbet. Hoppas att jag har orken bara. Jag ska kämpa!!!

    Kram Viktvaktaren

    SvaraRadera
  2. Var finns den knappen???? *letar desperat*

    Viktvaktaren

    SvaraRadera
  3. Motionsutmaning,kul :) absolut jag är med!!
    Återkom gärna med ideer,mitt huvud står still just nu ;)

    SvaraRadera
  4. Jag hittade! :)

    vv

    SvaraRadera