tisdag 27 april 2010

Haha,Lurad!


Jodå, dagen har gått åt till att sitta och skriva och leta referenser och fundera ifall det räcker med så lite referenser....Men jag vet inte hur jag ska få plats med mer, det tog en väldig plats att skriva om kartläggningen och om lektionen jag höll...
Det känns så där och jag är inte klart...
Har ett par timmar imorgon också.
Då ska det hinna bli klart...
Inte samma ångest som vanligt, och faktiskt inte heller samma jobbiga stress.
Jag bara känner att det får gå som det går.
Vilket iofs ger en annan typ av ångest.
Detta ständiga, STÄNDIGA, oroandet över att inte klara skolarbetet...

den som ändå bara vore färdig...

Samtidigt som jag suttit och arbetat har jag haft härlig nostalgi, har haft Roswell på i bakgrunden. Vilken UNDERBAR, UNDERBAR, UNDERBAR serie! =O)
Och vet ni vad?
En utan tjejerna i den serien är Izzie i Grey's anatomy (vad heter människan på riktigt nu då...)
Och vet ni vad?
Hon kallas Izzie och heter Isabel i den här serien också, det tyckte jag var roligt =O)

Ja,medan detta pågick här inne så sken solen utanför. Så mycket att jag fick vinkla persiennerna för att kunna snegla på Roswell ;O)

Ja,lite dåligt samvete fick jag att jag spenderat dagen med Roswell, även om uppsatsen nästan är klar också då.
Tänkte att när min fina sambo kommer hem så kommer han säga, men har du tittat på Roswell hela dagen!
Ja, och skrivit på uppsatsen då ;O)
Och så kommer han bli förvirrad över att jag tittar på tv samtidigt som jag skriver, det brukar han bli men å andra sidan det är ju så jag brukar jobba...

Men iaf, så tänkte jag att jag kan ju imponera lite med att säga att jag var ut och sprang också.
Så jag snörade på mig min skor och tog på mig mina träningskläder.
Tänkte att nu har det varit så varmt ute att spåret borde ha torkat (vill inte använda mina fina skor ute där om det är blött och lerigt)
Men, haha LURAD!
Jag kommer ut och det regnar, det regnar!
Men nu hade jag faktiskt bestämt mig!
Så jag ställde timern i mobilen och utmanade både regn och vind...
Jag tror att vädret ändå hjälpte mig att springa lite snabbare än vad jag brukar, för jag svettas mer nu än vad jag brukar (tror jag)

Boot Camp 4an vecka 3
Aktivitet 1 avklarad, joggingtur på 15minuter and it feels GOOD! =O)
3aktiviteter kvar, samt 6dagar med 30armhävningar och situps vardera kvar! =O)

nu närmast väntar duschen och så ska jag försöka svänga ihop någon god middag, och med tanke på att det var ett tag sen vi handlade så får vi se hur det går =O)

Hoppas du har haft en lika bra tisdag som mig! *love*

1 kommentar:

  1. Det är klart att man alltid har tv på när man ska göra något. Så har alltid jag också! Men tänk på att sambon är av det motsatta könet och dom brukar ju ha problem med att göra två saker samtidigt ;)
    Va duktig du var som var ute och sprang. Längtar tills i helgen! Kramar Johanna

    SvaraRadera