fredag 16 april 2010

Tetrismonstret i mig!

Jag älskar Tetris och just nu är jag inne i en period att jag ska försöka klå "datorn" i tetris.
Det är inte lätt.
Och jag blir rätt sur.
Min sambo hävdar att jag är en dålig förlorare...
Kanske är jag det när det gäller data/tv-spel.
Jag blir ju sååååå SUR!
Varför kan jag inte klå datorn?
Jag tappade humöret lite grann och hamrade lite hårt på min kära gamla laptop i besvikelsen över att vara "sååå nära"
När jag ska starta igen, ser jag att ovanpå tangenterna ligger K, E och Ö utspridda...
Blandade med lite damm som bott under tangenterna.
Fina sambon fixar tillbaka dem på plats,
och jag vet nu hur det ser ut under mina tangenter =O)

Jag är väldigt glad över att K, E och Ö är tillbaka på plats...

Jag är inte så glad över att behöva erkänna att jag kan tappa humöret när jag spelar data/tv-spel, det är ju för Guds skull bara spel! *skrattar*
Men man kanske skulle försöka sig på ett till parti tetris innan sängen, och denna gång SKA jag slå datorn;O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar