fredag 11 maj 2012

Hockey igen

Heja Sverige!
Och det bästa med hockey,det är nog att det ikväll blir godis till hockeyn:-)

Bilden visar en burk som jag redan gått loss på;-)
Jag är verkligen en gottegris!

För er som funderar kring min arbetsdag som jag var orolig för så kan jag meddela att Jag överlevde och klarade att jobba hela dagen idag,det var dock vid ett tillfälle som jag blev lite yr och kallsvettades, morgonarna är jobbigast....

1-0 Sverige!!!!

Hoppas du får en kanonfin helg och att du njuter lite extra av att det äntligen är fredag!:-)


2 kommentarer:

  1. OMG vad du bloggat mycket, jag har en hel del att läsa här ser jag :)
    Hocky är inget för mig så här är det inte mycket på tvn ikväll.
    Hoppas du också får en trevlig helg :)

    SvaraRadera
  2. NU känner jag att jag börjar kallsvettas och bli yr...måste-ha-lösgodis!! :P Tur att syster yster kommer snart...annars hade jag nog svimmat av lösgodis-uttorkning! :)

    SvaraRadera