fredag 29 april 2011

Änglar och maj!

Ni kanske inte vet det, men jag har länge, länge, länge samlat på änglar.
Jag samlade både på änglar och troll, men av någon anledning så fick jag mest änglar, så jag höll fast vid det.
De har inte alltid varit framme i mitt liv, utan i kartonger och sen jag flyttade in hos sambon så har kartongen varit nere i källaren...
Det kommer bli ändring på det i juli när vi flyttar och jag längtar! Jag tror jag inte ens kommerihåg alla änglarna så det kommer att kännas extra speciellt att få packa upp dem!
Men samlingen har förökat sig ändå och jag har lite änglar här och där här hemma.
Månadsänglarna av Christina Schollin har jag fyra stycken av och såg nu ikväll att den ena är maj!
Och det slog mig ju att på söndag är det maj!
därför tänkte jag att jag skulle ta och bjuda er alla på en bild av den vackra "Maj-ängeln".
Hoppas din maj månad blir den bästa!


3 kommentarer:

  1. Jag har över 400 flodhästar på vinden.... he he he!!!

    SvaraRadera
  2. Då har du många som beskyddar dig ;)
    Fin maj-ängel!

    SvaraRadera
  3. Här samlas det inte på änglar men jag har en i vårt sovrum och en i Claras. Tycker att alla ska ha en ängel nära sig.

    Vår maj startade med kosläpp och familjemys

    SvaraRadera